محل لوگو

کتاب صوتی پاسخ به تاریخ


کتاب صوتی  پاسخ به تاریخ

فرمت کتاب : فایل صوتی 

نام کتاب : پاسخ به تاریخ

دسته‌بندی: #سرگذشت

نویسنده : #محمدرضا_پهلوی به کوشش #شهریار_ماکان

انتشارات : #شهرآشوب

چاپ اول : 1371

تعداد صفحات: 490

تعداد فایل : 57 عدد فایل صوتی 28.30 ساعت

راوی : #مرضیه_بهلول

#متن_منتشر_شده_در_اروپا_و_آمریکا 



محمدرضا پهلوی در آخرین کتاب خود با نام «پاسخ به تاریخ» تلاش کرد تا به پرسش نسل های بعد از خود درباره کارنامه و دوران زمامداری اش پاسخ بدهد. این کتاب در اصل به زبان فرانسه منتشر شده و پس از چندی برگردان آن به فارسی در ایران هم انتشار یافت.

شاه در مقدمه کتاب می نویسد که «در این کتاب قصد دارم نشان بدهم که چرا در راه رسیدن به اهدافم پافشاری می‎کردم و چرا می‎خواستم جامعه‎ای بر اساس عدالت اجتماعی و نه مبارزه طبقاتی بنا کنم؛ جامعه‎ای که همه در آن یکپارچه و وابسته به یکدیگر باشند. و گفتنی است چون همه کشورهای جهان- چه دنیای غرب، چه کشورهای بلوک شرق و چه جهان سوم – حسن تفاهم داشتم، این امکان برایم فراهم آمد که بتوانم در محیطی آکنده از صلح و صفا، کوشش خود را برای رساندن ایران به سوی تمدن بزرگ دنبال کنم.»

اینک چهار دهه پس از درگذشت شاه، این موضوع مطرح است که پاسخ های او به تاریخ در آخرین کتاب اش تا چه حد قانع کننده است و تاریخ چه قضاوتی درباره او و کارنامه اش دارد.

دانلود کتاب بصورت زیپ شده در یک فایل


مبلغ واقعی 76,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 72,200 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 3689

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

خرید کتاب صوتی و موبایلی برای ایفون ،اندروید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما