محل لوگو

کتاب صوتی آسیب شناسی روانی جلد 2


کتاب صوتی آسیب شناسی روانی جلد 2

کتاب صوتی آسیب شناسی روانی (جلد2) تألیف جیمز باچر ، جیل هولی و سوزان مینکا با ترجمه یحیی سید محمدی توسط نشر ارسباران به چاپ رسیده است.

هر بیماری، توسط حوادث و شرایطی که فرد در آن قرار داشته است، به وجود می آید. افراد زیادی از بیماری های روانی رنج می برند و مشکلات زیادی را برای خود و جامعه به وجود می آورند. آسیب شناسی روانی یکی از شاخه های روانشناسی و مشاوره می باشد که به مطالعه ی انواع بیماری های روانی و ماهیت، ژنتیک و دلایل ایجاد بیماری ها و هم چنین روش های درمان آن می پردازد. روانشناسان و روانپزشکان از راهنمای DSM در تشخیص بیماری ها استفاده می کنند؛ DSM راهنمای تشخیصی و آماری اختلالات روانیِ انجمن روانشناسی آمریکا می باشد که به تعریف انواع اختلالات روانی، دلایل و علاِم آن می پردازد و با توجه به مطالعات و کشفیات پژوهشگران تجدید نظر و تغییر داده می شود. کتاب “آسیب شناسی روانی جلد اول” به بررسی دیدگاهای تاریخی و امروزی رفتارهای نابهنجار، عوامل و دیدگاه های علیتی، استرس و تاثیرات آن بر سلامت جسمی و روانی می پردازد و تاثیرات زیستی بر هنجار ها و ملاک های شخصیتی اختلالات را بر اساس اطلاعات بروز شده، به طور عمیق بیان می کند. نویسنده مطالب آسیب شناسی روانی را براساس آخرین نسخه DMS-5 بازگو می کند. کتاب مذکور در انتهای هر فصل، خلاصه و اصطلاحات مهم را بیان می کند و مسائل حل نشده ای جهت تمرین و پژوهش بیشتر دانشجویان آورده است.

کتاب “آسیب شناسی روانی جلد ۱” مشتمل بر هفت فصل می باشد: ۱- آسیب شناسی روانی: مروری کلی ۲- دیدگاه های تاریخی و امروزی رفتار نابهنجار ۳- عوامل و دیدگاه های علیتی ۴- ارزیابی و تشخیص بالینی ۵- استرس و سلامت جسمانی و روانی ۶-وحشتزدگی، اضطراب، وسواس ها، و اختلالات آنها ۷- اختلالات نشانۀ جسمانی و تجزیه ای


مبلغ واقعی 50,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 47,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۰ مهر ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 636

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

خرید کتاب صوتی و موبایلی برای ایفون ،اندروید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما