محل لوگو

کتاب صوتی رازهای پنهان


کتاب  صوتی رازهای پنهان

معرفی کتاب  صوتی رازهای پنهان 

آغاز تحصیل در دانشگاه در زندگی همه افراد یک نقطه عطف است. شروع دانشجویی؛ عبور از دوران کودکی و نوجوانی، و آغاز دوره جوانی است.

تا قبل از آن فرد با خانواده زندگی می‌کند، مسئولیتی بر دوش ندارد و نیازمندی‌هایش بدون اینکه وی متوجه باشد برایش فراهم می‌شوند. اما با شروع دانشجویی فرد احساس تکامل، افتخار و غرور می‌کند و کم کم به سمتی می‌رود تا خود را برای مسئولیت‌های فردی و اجتماعی آینده آماده کند. بنابراین دوره دانشگاه بنوعی دوره تمرین، سعی و خطاست. این موضوع وقتی دانشگاه محل تحصیل در شهری غیر از شهر محل سکونت خانواده باشد بیشتر خودنمایی می‌کند.

کمی تأمل کنید. سعی کنید حدس بزنید که والدین در این زمان به چه می‌اندیشند و فرزند دانشجو به چه می‌اندیشد؟ والدین بطور طبیعی نگرانند. می‌خواهند مطمئن باشند که فرزندشان از عهده زندگی جدید، تحصیل، معاشرت و... بر می‌آید. آنها بسیار علاقمندند که بتوانند حاصل تجربیات و دستاوردهای زندگی خود را در اختیار فرزند قرار دهند تا سرلوحه زندگی وی قرار گیرد و به کمک این راهنمایی‌ها بتواند خود را به سر منزل مقصود برساند.

 


مبلغ واقعی 42,000 تومان    5% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 39,900 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ فروردین ۱۳۹۸               تعداد بازدید : 198

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

خرید کتاب صوتی و موبایلی برای ایفون ،اندروید

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما